dinsdag 19 augustus 2014

een beetje tijd

Toch een klein beetje tijd gevonden,voor verder te gaan met mijn kleine quilt.De top is bijna klaar,ik wil er nog een rand om heen maken.Maar moet daar even mee wachten.Wij moeten donderdag voor Hans naar het ziekenhuis en hopelijk kan eindelijk zijn gips eraf.En dan maar hoop ik eind augustus naar Zutphen of Deventer te gaan.Ook wat Dear Jane blokken gemaakt maar de foto's komen later.
Ik kom hopelijk deze week weer op mijn blog,ligt aan wat de uitslag is in het ziekenhuis.

2 opmerkingen:

  1. Afwachten maar, hopen op goed nieuws!!!
    Leuk om weer meer van je te horen, het is maar stilletjes bij jullie.
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk wordt hij hoor Maaike. Hoe is het afgelopen donderdag? Is het gips er nu af?
    Hoe dan ook, een heel fijn weekend en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen