woensdag 28 mei 2014

Vakantie

Ja,jullie lezen het goed wij hebben een kleine vakantie.
Zoals ik eerder heb gemeld hebben wij een camper,we zitten een paar dagen in Drenthe.
Helaas hebben wij nog maar een uurtje zon gehad en verder heel veel regen en onweer.

Maar dat mag de pret niet drukken,we doen Yatzee, kaarten ,lezen(vooral Hans) en ik quilt vingerhoedjes,klosjes en hartjes.Allemaal kleine dingen,de hondjes liggen voor in en genieten er ook van. De Buurtzorg komt hier gewoon ook 3x daags dus dat gaat gewoon door.

De foto's komen als ik weer thuis ben.

Allemaal een fijne Hemelvaartdag

7 opmerkingen:

  1. Ik wens je heel veel plezier en ze hebben de komende dagen zon voorspelt dus geef de moed niet op.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Morgen wordt het mooi weer!!!!
    Weet het zeker
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En vrijdag nòg mooier, hebben 'ze' beloofd! Als het hartje maar blij is, zeg ik altijd.
    Geniet van het er even samen uit zijn, Maaike.
    Volgende week gaan we lekker bij jou thuis aan de Roll; laat 'ie fijn zijn :>)
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Maaike, de verwachtingen zien er goed uit, dus hoop dat jullie de komende dagen heerlijk kunnen genieten van de zon!
    Groetjes 10eke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het weer was wel bar en boos in Drente. Hopelijk blijft het nu verder droog.
    Nog fijne dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele fijne dagen. Geniet er van. Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik was vorige week aardig bij jou in de buurt, iets lager in Overijssel bij mijn zus. Woensdag en donderdag was koud hè?! Brrr. Gelukkig was het vrijdag en het weekend beter. Zijn jullie daar nog?
    Lieve groet van mij.

    BeantwoordenVerwijderen