woensdag 9 april 2014

Hier word ik blij van

Om  alle ellende even te vergeten en om liggend naar UMCG te gaan,hebben we de knoop door gehakt .We hebben een echte camper gekocht met vast bed boven de bestuurders en in verder een 1 persoons bed achter in de camper.We gaan eerdaags in de buurt proef kamperen,zodat ik mijn eigen zorgteam bij mij kan komen.Gaat dat goed dan gaan we ook deze zomer een paar dagen weg.Natuurlijk kunnen wij al eerder een dagje weg.Op mijn lijstje staan een aantal quiltwinkels en het quiltfestival in Groningen.
Heerlijk even niet aan mijn ziekte denken.Nu hoop ik gauw mijn speciaal bril te krijgen,zodat ik weer kan quilten en borduren.Ik neem dat natuurlijk mee in de camper.
Ik moet 17 april weer naar het UMCG,wij hopen daar betere berichten te krijgen dan de vorige keer.

Maar na 17 april ga ik plannen maken.
Een fijne dag allemaal,hier schijnt gelukkig de zon weer.
Maaike

7 opmerkingen:

  1. Dat is een prachtcamper!! Met zonnescherm. Ideaal Maaike. Ik hoop dat het proefkamperen helemaal bevalt en dat jullie dan ook eens langer op stap kunnen gaan. Het zonnetje schijnt hier vandaag al de hele dag. Heerlijk. Liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Maaike, geniet van jullie mobile huisje buiten?
    Een warme groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is fijn zo een camper, hoop dat jullie er veel plezier in en van mogen beleven.
    Dat jullie maar leuke plannetjes mogen maken
    Onze zoon heeft er ook zo een ongeveer
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He heerlijk om te lezen dat je iets hebt waar je vast veel plezier van zult hebben. En natuurlijk fijn van alle gemakken voorzien zodat jij met comfort daar komt waar je zijn moet. Lekker plannen gaan maken en uitstapjes waar je van kunt genieten.
    Groeten
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is fijn zeg. Ik hoop dat deze oplossing je veel plezier zal geven. Groetjes van Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik riep meteen ohhh eentje met een zonnescherm. Zo fijn.
    Heel veel plezier ermee. Lijkt me heerlijk om rond te toeren en als het ergens mooi is gewoon je bed bij je te hebben. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn voor jullie Maaike ! Geniet er maar van !

    BeantwoordenVerwijderen