vrijdag 14 juni 2013

Ik heb hem

Zit mijn quilt voor Puck niet mooi in de ring.Het werkt een stuk fijner ,doordat ik de ring niet meer h vast hoef te houden geen pijn in mijn handen.Vandaag heel wat steekjes gezet en ga vanavond nog fijn verder.Hans heeft gisteravond de quiltring op standaard opgehaald bij Meeuw in Almere.
Ik kan nu als de andere quilters met zo'n quiltstandaard zeggen ,dit had ik  al lang moeten kopen.Het werkt heerlijk, een echte aanrader.
Morgen allemaal een fijne quiltdag waar ook in Nederland gewenst.Ik ga naar Damwoude,waar Jellie van  de Quiltkoffer staat met haar winkeltje en mijn vriendin Jeanneke is er gezellig ook.
Maaike

2 opmerkingen:

  1. Veel plezier, en fijn dat de ring bevalt. Heerlijk voor je!
    groetjes
    Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel quilt plezier morgen. Fijn zo de quiltring, een mooie aanwinst.
    Mijn siggy doe ik morgen op de post voor jou.
    Groetnis Annie

    BeantwoordenVerwijderen