zondag 13 januari 2013

De stoffen zijn van verschillende tinten van rood,geel,groen,bruin en blauw.
De stoffen hebben ook het zelfde motief,sommige zijn al voor gesneden.
Er waren ook twee UFO's bij dus die kan ik nog afmaken als ik wil.

Vandaag naar de handwerkbeurs in Burgum geweest en daar Klazien uit Leeuwarden ontmoet,dat vond ik er leuk.Want wij hadden al mailcontact gehad over het quilten en een siggy.
Ook stond de Jellie Jonker er van de Quiltkoffer uit Dokkum,zij heeft leuke dingen in haar winkel.
In febr. tijdens de handwerkbeurs in Zwolle ga ik zeker wat kopen.
Zo nu ga ik nog wat quilten.

3 opmerkingen:

  1. Het was leuk hè, in Burgum? Jammer, dat ik jou ook gemist heb, Maaike.
    Op 14 februari ga ik een dag met vriendin/juf Jellie Jonker van De Quiltkoffer mee naar de Handwerkbeurs in Zwolle. Misschien kunnen we elkaar dan treffen?
    Hoe maak je het verder? Fijn, dat je naar Burgum kon gaan.
    Groetjes,

    Jeanneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Was leuk je in het echt te ontmoeten!
    Je siggy komt er aan hoor, gaat morgen op de bus.
    Groetjes
    Klazien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een verrassende schatkist heb je daar gescored op marktplaats.
    Jammer dat ik burgum gemist heb; ik lees er veel leuke verhalen over.

    BeantwoordenVerwijderen