woensdag 30 december 2015

Laatste bericht van 2015

Hallo allemaal,
het is dit jaar erg stil op mijn blog en helaas blijft dat ook nog even.
Want mijn oog operatie is niet gegaan  zoals het zou moeten zijn,de aanhechting is los gegaan.Hierdoor zie ik nog slechter,heb meer pijn in mijn rechteroog en hij staat verkeerd.Ik zou begin dec opnieuw geopereerd worden,maar Hans(mijn man) heeft de dag daarvoor 2 Tia's gehad en kwam in het ziekenhuis terecht.
Gelukkig is hij weer thuis en gaat het goed met hem.Het was wel schrikken.

Begin 2016 moet ik aan mijn oog en buik geopeerd,dus daarom blijft het nog stil op mijn blog.

Ik wens iedereen een creatief en mooi 2016 toe.
Maaike

15 opmerkingen:

  1. Maaike, wat een hoop ellende krijgen jullie voor je kiezen, Sterkte met alles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hemeltje wat een problemen hebben jullie. Dit zijn mijn nieuwjaarswensen. Een Gelukkig ,en vooral GEZOND Nieuwjaar.
    Dikke knuffel
    Christine (Facebook)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel sterkte en beterschap gewenst. Hopelijk wordt 2016 een beter jaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zit jullie ook niet mee. Laat 2016 maar een beter jaar voor jullie worden.
    Lieve groet Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. piep
    meid ik breng jullie een hele hoop sterkte knuffels voor 2016 en dat na de operaties alles de goede kant op mag gaan hoor knuf

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik hoop van harte dat 2016 voor jullie beiden een veel beter jaar wordt dan dit afgelopen jaar.
    Een hele goede jaarwisseling en liefs van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoop voor jullie dat 2016 er beter op gaat worden sterkte .

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Maaike, wat een pech hebben jullie, hopelijk word 2016 een beter jaar voor jullie. Wens je dan ook veel succes met je aanstaande operaties en hoop voor je dat het nu wel een goede afloop geeft. Heel veel liefs en sterkte gr . Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik wens je alle goeds dat mogelijk is in 2016, ik hoop dat je operaties dit keer wel slagen en dat Hans goed herstelt van zijn tia's.

    BeantwoordenVerwijderen